onsdag 27 augusti 2014

Hurtbullen?

Tänk så sportig glassgubben blev på åttiotalet...han blev "nästan" av med sin runda figur och fick verkligen upp flåset.....ja eller det hade kunnat hänt om han inte bara poserat för bilderna för glassgubben trivs bäst när han får ta det piano.

Det ska bara se ut som han rör sig, sportar, hurtbullar sig medans han i själva verket tar det lilla lugna och hellre låter sig smaka en god glass.







Läs mer om glassgubben här
http://gb.se/dela-gladjen/clovve/

3 kommentarer:

  1. Lite så hade jag nog också tänkt mig glassgubben, lat, runt men ändå så himla kramgo=)
    Nu räknar jag ner till 16 då jag går hem...kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Exakt..precis sån är han..rätt rund..rätt kramgo..men säger definitivt inte nej till glass..precis som hans husse=) kram

      Radera
  2. Glassgubben är nog en kopia av mig..i profil eller tvärt om....fast Erik tycker att jag smalnat av..men det ska vi allt bli två om idag..glass i stora lass på solvalla:) kram

    SvaraRadera